Thursday, January 15, 2009

Tahniah!

Tahniah pada semua ahli, pada hari ini tanggal 15hb Januari 2009 bersamaan dgn...(alamak nak kener check sokkabar lah)..nvm..pada hari ini kumpulan angklung madrasah Aljunied telah pun dirasmikan, seperti mana yg diketengahkan oleh Ust Murat dlm ucapannya (kalau awak semua ada dgr)..kumpulan angklung madrasah telah mendapat sambutan baik dari kalangan pelajar dan dijadikan co-curricular aktiviti madrasah agar pelajar dpt manfaat dari segi pembentukan karakter dan penghayatan seni muzik yg berlandaskan keIslaman.

Now ucapan dari saya selaku trainer awak. Selagi ada kemampuan dan tenaga, saya akan membimbing awak semua seberapa yg terdaya dan sama-sama membawa kumpulan ini ke mercu kejayaan, Dan ini semua tidak dpt saya lakukan tanpa komitmen dan perseverance dari awak semua. Pesanan saya ialah, always work together, always work as a team, hormat antara satu dgn lain, jaga nama baik madrasah dan kumpulan dan anggap semua sebagai keluarga. ok?

Last but not least...hari Sabtu ni, semua diminta berkumpul di S'pore Expo pada jam 11:45pagi. Tolong sampaikan pada yg lain (esp to the one yg tak dpt hadir hari ini). Terimakasih.
Pakaian : unifom sekolah dgn kasot BEST

Seeya!

No comments: